Blog

Stories from the mission field.

Uganda Bybel plasing (LIRE Provinsie, Noord Uganda)

Elke keer as 'n Pastoor, as Pastoor Richard Okello van Apac distrik naby LIRE, sê vir ons dat hy 'n Bybel besit nie, en dat hy moet leen 'n Bybel van iemand en dit terug na die diens, besef ons nog weer wat 'n voorreg dit is om deel van stropers bedieninge te wees. Dit is so wonderlik om God se woord om sy kosbare kinders te lewer en om te sien die vreugde in wat die Bybels ontvang word nie. Dit versterk ons roeping en hoop dat elke kerk betrokke met stropers het ten minste een Bybel. Mense wat woon in afgeleë gebiede dikwels nie weet waar om te kry Bybels, en kan nie bekostig om te koop Bybels.

Uganda, wat op die ewenaar geleë is, is 'n pragtige land met welige plantegroei, groot woude en 'n verskeidenheid van wild – beroemde vir gorillas en sjimpansees. Hierdie grond, bekend as "Die pêrel van Afrika", is ook die land met volop water en groot mere. Voordat ons geland op 19 Maart in Entebbe, ons gevlieg oor Lake Victoria vir 20 minute en water wat beoefen word weggesteek en Eilande wat vir kilometers en kilometers gestrek het. Hierdie dam is die grootste in Afrika se noordelike uitlaat en vloei in die Nyl rivier. Uganda is ook die grond van die maan – en Ruwenzori berge.

Dit was werklik 'n ongelooflike ervaring om hierdie land gedurende sy reën seisoene besoek, maar wat staan meer uit was in staat om te voldoen aan verskeie van God se kinders wat vertoon opregtheid in hul geloof. Die Ugandans is verwelkomende en belangrik. Uganda, saam met sy etniese waarde en verskeie kulturele groepe, is oor die algemeen beskou as 'n 'Christelike land'.

Aloysious Kinaalwa, stropers se Nasionale leier in Uganda, is 'n passievolle mens van God met 'n begeerte om sy mense aan God bring deur die stropers kerk plant Model en opleiding Program. Terwyl vervoer 200 Luganda Bybels te Gomba, 1200 kopieë in Engels, Acholi en Lango om LIRE, uit die Bybel huis in Kampala, hy was betrokke in 'n ongeluk en behaal 'n kop besering. Aloysious se WhatsApp boodskap aan ons was: "Ek voel nog steeds hoofpyn, maar God is supernaturally my genesing. God word die heerlikheid! Dit is amazing, ons dien 'n wonderwerk werk God!" God is so goed! Ten spyte van hierdie voorval en verskeie ure op uiterste vuilheid paaie, God beskerm ons sodat ons kon Bybels aan meer as 200 kerke in Gomba asook LIRE aflewer. Sommige van hierdie paaie byna impassable as gevolg van die reënerige geur wat meant enorme potholes waar ons voortdurend moes dodge klippe en takke in die pad

Stropers kan doen hierdie werk sonder die wonderlike vennote wat God stuur ons. Charles Mukhwana, stroper se streeks leier in LIRE Provinsie, is werklik betroubaar. Hy het 'n groot visie te lei die duisende pastore wat woon in afgeleë dorpies in die stropers program. Charles gereël vir die kerklike leiers van verskillende streke in te samel by een kerk, waar ons kon moedig die lede, luister na hul getuienisse en dan hand uit 3 tot 4 Bybels aan elke kerk. Elke kerk se naam en die name van die ontvangers was op 'n aparte lys. Dit is veral bemoedigend vir Herbie Venter en my die groot opwinding en afwagting van die verskillende kerke ervaar. Die lede en pastore sou soms wag vir ons vir ure en ons hartlik ontvang en dan letterlik dans van vreugde omdat hulle 'n Bybel ontvang. Voor ons gery het af, hulle sou vir ons bid eers – bid almal van hulle hardop vir ons veiligheid op die pad, sowel as vir ons families by die huis. 

Byvoorbeeld, die Abalo Kweri gemeente van Pastoor Elinga Bosco wat onder 'n mango boom versamel. Hulle is maar 'n handjievol mense, maar tog hulle verteenwoordig die liggaam van Christus en wys 'n groot liefde vir Jesus. Wat 'n voorreg was dit om hand uit vier Bybels aan hulle!

Elke keer as ons plaas 'n nuwe Bybel in iemand se hand wat in hul moedertaal geskryf is, ons is aangemoedig deur hulle getuienis en ons weet dat die Bybel goed gebruik gestel sal word.

• "Nou ek kan verbind met vrou en doen die werk van God" – Semy Amori, leier van die vroue se bediening, kerk van God, Apac distrik

• Afgelope Kate Mollie (oorwinning uitreik kerk Apac DISTRIK) het 'n Bybel jare gelede, maar dit was verskeur en vernietig. "Met hierdie nuwe Bybel, ek sal nie net lees dit vir my eie self, maar terselfdertyd sal ek ander mense om na Christus te kom help."

• "Ek is so bly vir die Bybel. Ek is trots omdat ek het nou 'n hulpmiddel te gebruik wanneer ek gaan na die woord van God verkondig. "

• Afgelope Jastine Otim van die oorwinning uitreik kerk in Pader, was opgewonde om te hoor van die stropers dissipelskap-opleiding program, "Ek het 'n wanopvatting oor Matteus 28… Julle gaan en maak dissipels… In my eie verstaan ek dit geïnterpreteer as bring net mense in die Koninkryk, maar oor 7 jare van my pastorale ervaring, ek het besef ek het langs die pad vas en het nie geweet hoe om mense van die vlak van die Koninkryk kom en om hulle na 'n ander vlak van weet God en wat die gesag van Christus in hulle." 

• Dan die kerk onder die heuwel in die lieflike dorpie van Kalonge: afgelope Thomas Amone (oorwinning uitreik kerk) "Ek gaan gebruik die Bybel om die lewens van mense, verkondig die evangelie van Christus aan ander mense 'n invloed hê. Ons waardeer die Bybels"

Konflik tussen die regering en die rebelle het 'n paar jaar gelede en lei tot 'n langdurige oorlog van byna 16 jaar begin. Die trauma van die oorlog het duisende lewens geëis en vernietig skole en gesondheid sentrums. Die oorlog was gekenmerk deur die skending van menseregte, ontvoering van mans, vroue en kinders, marteling en nasionale onsekerheid. 

Om te luister na 'n Pastoor wat woon in daardie area se getuienis, het ons weereens besef die behoefte ontstaan vir kerk plant en opleiding van pastore in Uganda, en hoe desperate mense is vir dit. Hierdie dame Pastoor het ons vertel dat hul gemeente reik uit na gebiede waar mense leef wat was aangeval deur die rebelle, ontvoer en so pla – mense wie se liggaamsdele soos lippe, arms en bene was afgesny. Sy testified dat hulle besoeke hierdie mense, maak vriende, bou verhoudings en hulle word dan met die woord bedien. Die behoefte is ook te plant kerke in hierdie gebiede. Haar woorde was: "die Bybels in ons eie taal jy toegelaat word om te kom tot ons in ons dorpie, sal maak ons sterk meer wil weet oor Jesus Christus en die nasie sal deur daardie woord van God wat ons gaan neem om hulle gered."

God se woord is kosbaar. Prys God vir hierdie geleentheid en dankie, stropers bedieninge en Midland Bybel kerk vir die maak van hierdie Bybel plasing baie gelowiges in Uganda moontlik. Al die heerlikheid van God!

Topics: Uncategorized